Μικρά και μεγάλα χαμπέρια...
Σοβαρά και ασόβαρα χαμπέρια...
Απόψεις,ειδήσεις,σχόλια,αναφορές επικαιρότητας και μη...
Για θέματα που συμβαίνουν κοντά και μακριά μας...

για να μην ξεχνιωμαστε, η ωρα ειναι...

χαμπερια λεπτο προς λεπτο...

Όλη η επικαιρότητα στο palo.gr


χαμπερια του καιρου

H Συνταγη της ημερας

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Ο Μίλτος γράφει... To άρθρο που στείλαμε στο tromaktiko και δημοσιεύτηκε...

Αγαπητό tromaktiko
Καταρχήν συγχαρητήρια για την καλή δουλειά.
Γράφω με αφορμή τα μηνύματα παραπόνων για το κάπνισμα στις καφετέριες και ταβέρνες ανά την Ελλάδα.Να πω κι εγώ μια γνώμη λοιπόν μέσω της προσωπικης μου "περιπέτειας".
Το περασμένο Σάββατο είπα να βγω για ενα ποτάκι μετά από αρκετό καιρό,στην πόλη της Μυτιλήνης όπου ζω.Ψάχνοντας να παρκάρω λοιπόν η πρώτη μου εικόνα ήταν να δω τα όργανα του λιμενικού να γράφουν όλα τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στην προκυμαία της πόλης.(Τους θαμώνες δλδ των μαγαζιών εκείνο το Σαββατόβραδο).Αφού βρήκα και πάρκαρα κάπου νόμιμα πήγα στο μαγαζί που επέλεξα με σκοπό να πιω μόνον ένα ποτό αφου πιθανότατα στην επιστροφή μου θα "έπεφτα" σε αλκοτεστ.Μόλις ήρθε το ποτό μου έκανα την κίνηση συνήθειας να ανάψω ένα τσιγάρο.Αμέσως σκέφτηκα ότι πλεον σε κλειστούς χώρους απαγορεύεται.Ηταν η πρωτη έξοδος μου που λόγω καιρού επρεπε να κάτσω μέσα από τοτε που απαγορευτηκε,ετσι το είχα ξεχάσει. Ξενέρωσα απίστευτα που λέμε, αλλά λεω "δε βαριεσαι καλο μας κανει". Σε λιγο όμως όταν αρχισα να την βρισκω λιγο με τη μουσικουλα και το ουισκάκι, τσουπ χαμηλώνει τελειως η μουσικη αφου η αστυνομια εκανε ελέγχους με ντεσιμπελομετρο για τα επιπεδα έντασης της μουσικης.Εκατσα λίγη ωρα και εφυγα για υπνο εχοντας χαλασει η διαθεση μου.
Η καταληξη ποια ειναι;
Βγηκα και την επομενη (Κυριακη),παρκαρισμενα παρανομα δεν ειχε πουθενα,η μουσικη στα μαγαζια επαιζε κανονικα και αλκοτεστ στο δρομο επισης πουθενα.Μονο που...αυτη τη φορα τα μαγαζια ηταν ΑΔΕΙΑ!Αν λοιπον νομιζουν ολοι αυτοι οι κυριοι με το να γραφουν τα αμαξια του κοσμου που βγηκε ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ,να κοβουν το τσιγαρο του κοσμου, να του κλεινουν την μουσικη, να του κανουν αλκοτεστ κτλ, οτι κανουν καλο στην οικονομια τοτε ειναι βαθια νυχτομένοι..Παμε για την καταστροφη.Πως θα αποδωσει το μαγαζι φπα;πως θα απασχολείσει νέους που θελουν δουλεια;πως θα χαλασω εγω στο σουπερ μαρκετ αν πληρωσω το μισο μισθο μου προστιμο σε ενα βράδυ αν όχι όλο;Πως θα δοσω στον περιπτερα να παρω τσιγαρα αν δεν μπορω να τα καπνισω;πως θα δουλεψουν οι καβες;γενικα η αλυσιδα με τα μαγαζια διασκεδασης ειναι μεγαλη.Και μην βρεθει κανενας ηθικοπλαστικος και μου πει οτι ειναι σωστο το αλκοτεστ πχ γιατι το ξερω καλυτερα απ ολους οτι ειναι σωστο.Εστιαστε στο δασος,οχι στο δεντρο!!!
Ευχαριστω για την φιλοξενεια!!!
To άρθρο δημοσιευτηκε στο tromaktiko εδω http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_5777.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας